Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 20:41:53 +0300

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05271 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Tuule tänav T2// Tori vald, Kilksama 
küla, Oskari tn 1// 2// Oskari tänav, Pärnu maakond, Tori vald, Kilksama 
küla, Oskari tn 1// Oskari tänav, Pärnu maakond, Tori vald, Kilksama küla, 
Oskari tn 1// 4// 5// Oskari tänav, Pärnu maakond, Tori vald, Kilksama küla, 
Oskari tn 1// 3// 5, Pärnu maakond, Tori vald, Kilksama küla, Oskari tänav, 
Pärnu maakond, Pärnu linn, Tuule tänav T2// Tori vald, Kilksama küla, Oskari 
tn 1// 2// 3// 5// Oskari tänav, Pärnu maakond, Tori vald, Kilksama küla, 
Oskari tänav, Pärnu maakond, Tori vald, Kilksama küla, Oskari tänav 
(Ühisveevärk, Ühiskanalisatsioon, Kaugküte, Kraav, Sõidutee, 
Sidekanalisatsioon, Tänavavalgustus, Hüdrant) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tööd riigiteel ja selle kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27035535>  (menetlus nr: 
429288), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (KRISTI KALISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister